Vše o nákupu

Jak probíhá nákup?

Po vložení vybraných produktů do Košíku přejděte do sekce Pokladna. V sekci Pokladna po Vás vyžaduji pouze jméno a e-mailovou adresu, aby pro vás bylo nakupování co nejrychlejší a nejpohodlnější. 

Platbu můžete uskutečnit prostřednictvím platební brány nebo bankovním převodem. V tom případě Vám podrobné instrukce k platbě přijdou do e-mailu, který jste zadali v sekci Pokladna.

Jak je to s materiály zdarma?

Nákup materiálů zdarma probíhá stejně jako nákup jiných materiálů – tedy vložíte je do košíku a pokračujete na Pokladnu, kde vyplníte své jméno a e-mail (nemusíte se bát, že po Vás budu chtít cokoliv jiného nebo platební údaje, nic takového). 

Pokud máte v košíku pouze materiály zdarma, budou Vám materiály okamžitě k dispozici po stisknutí tlačítka Objednat. Stáhnout si je tedy můžete okamžitě. Odkaz ke stažení materiálů Vám bude zaslán také na e-mail uvedený v Pokladně. 

Jak mohu zaplatit?

Platbu můžete uskutečnit prostřednictvím platební brány nebo bankovním převodem. V takovém případě Vám podrobné instrukce k platbě přijdou do e-mailu, který jste zadali v sekci Pokladna. 

Platbu prosím zadávejte s následujícími údaji:

  • Bankovní účet příjemce platby – 2101044618 / 2010 (Fio banka, a.s.)
  • Variabilní symbol – číslo Vaší objednávky
  • Cena celkem – v přehledu objednávky

Pro platbu ze zahraničí použijte prosím IBAN a SWIFT kód:

IBAN: CZ3320100000002101044618

BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX

Kdy a jak si mohu stáhnout zaplacené materiály?

V případě platby bankovním převodem Vám bude odkaz ke stažení produktů zaslán po zpracování platby na e-mail. 

Pro každý materiál platí limit tří stažení (kromě materiálů zdarma) – toto slouží jako elementární ochrana proti přeposílání odkazů ke stažení. Časově omezeno stahování není. Pokud potřebujete obnovit stahování po dosažení limitu, napište mi prosím na e-mail. 

Chci nakoupit na firmu, je to možné?

Ano. V sekci Pokladna prosím zaškrtněte „Nakupuji na firmu“ a zobrazí se Vám IČ a DIČ k vyplnění. 

Po zpracování platby Vám dorazí na zadaný e-mail také faktura.

Nedorazil mi e-mail (s potvrzením objednávky, platebními informacemi apod.)

Zkontrolujte prosím složku Spam nebo Hromadné ve Vašem e-mailu. Pokud mail nenajdete ani tam, napište mi prosím na e-mail info@decoris.cz a vyřešíme to :).